Trenuj z przyjemnością

Asia Głowacka-Ryba

Ja

... trener

Mam na imię Asia i jestem pasjonatką aktywności fizycznej. Swoim podopiecznym poświęcam maksimum uwagi, aby dobrać plan treningowy do indywidualnych potrzeb i oczekiwanych rezultatów. Jestem elastyczna, bo wiem, że w drodze do celu istnieje wiele ścieżek. Kieruje mną holistyczne spojrzenie na człowieka. Praca z kobiecym ciałem jest dla mnie fascynującym wyzwaniem.

... prywatnie

Jestem inżynierem, który świadomie porzucił pracę przed komputerem na rzecz bezpośredniej pracy z człowiekiem. Równolegle ze studiami na Politechnice pracowałam jako instruktor fitness, a moim konikiem stał się aqua aerobik. Biegam rekreacyjnie i gram w squasha z przyjaciółmi.

... mama

Jestem mamą, która przez całą ciążę szukała równowagi pomiędzy ćwiczeniami fizycznymi a relaksacją. Korzystam z własnego doświadczenia, próbuję różnych metod treningowych, nieustannie szkolę się i czerpię z tego niesamowitą radość. Spaceruję, czytam książki dla dzieci, wygłupiam się i cieszę się każdą chwilą spędzoną z córką.

Planujesz ciażę i chcesz się do niej przygotować fizycznie?

Chcesz zadbać o siebie?

Nie możesz się zmobilizować?

Jesteś w ciąży i chcesz bezpiecznie ćwiczyć?

Chcesz wrócić do formy po porodzie?

Chcesz trenować i nie masz z kim zostawić dziecka?

Co możesz zyskać trenując?

Przyspieszenie metabolizmu

Niższy przyrost tkanki tłuszczowej i mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia otyłości.

Pozytywny wpływ na wygląd skóry

Trening, zdrowa dieta i odpowiednia pielęgnacja skóry skutecznie zapobiegają rozstępom i zmniejszają cellulit.

Poprawa pracy układu oddechowego i krwionośnego

Pozytywny wpływ na rozwój płodu.

Zbawienny wpływ na układ limfatyczny i żylny

Zmniejszenie obrzęków i ryzyka wystąpienia żylaków.

Zwiększenie wytrzymałość mięśni

Wspomaga poród i utrzymanie jednej pozycji przez dłuższy czas.

Uaktywnienie pamięci mięśniowej

Mięśnie osoby wytrenowanej szybko wracają do stanu sprzed przerwy.

Trening mięśni brzucha

Odpowiednia praca z mięśniami brzucha minimalizuje ryzyko rozejścia się kresy białej.

Poprawa postawy

Zmniejszenie dolegliwości bólowych w okolicy pleców.

Wspomaganie relaksacji

Poprawa jakości snu.

Pozytywny wpływ na psychikę

Podniesienie poziomu energii, poprawa samopoczucia, szybsze odzyskanie równowagi psychicznej po porodzie oraz zwiększenie pewności siebie.

Wzmocnienie i uelastycznienie mięśni dna miednicy

Sprawniejszy poród i zmniejszenie ryzyka problemów ginekologiczno-urologicznych.

Łatwiejszy poród

Szansa na skrócenie czasu trwania porodu, zmniejszczenie bólu oraz niższe ryzyko wystąpienia stanów patologicznych.

Zdrowsze dziecko

Wyższa ocena noworodka w skali Apgar w stosunku do noworodków kobiet niećwiczących.

Wspomaganie rozwoju dziecka

Aktywność matki wpływa na aktywność dziecka, jego metabolizm oraz rozwój mózgu.

Gdzie?

U Ciebie

Może to być Twój dom, ogród czy taras, bo na kawałku podłogi można zdziałać cuda.

W plenerze

Trening na świeżym powietrzu to samo zdrowie!

W klubie fitness

Jeśli mobilizuje Cię atmosfera klubu fitness i siłowni to zapraszam do Fitness Młyn.

Za ile?

Indywidualnie u Ciebie
Pierwszy trening gratis
Cena do uzgodnienia
Trening w domu lub plenerze
Dojazd w Krakowie i sprzęt w cenie
Indywidualnie w klubie
Pierwszy trening gratis
Cena do uzgodnienia
Trening na siłowni lub sali
Wejście na siłownię wg cennika
Grupowo w klubie
Pierwszy trening gratis
Cena do uzgodnienia
Trening na sali
Małe grupy 2-4 osób

Kontakt